Pressroom
OKNOPLAST najsilnejšou značkou medzi vertikálnymi oknami podľa rebríčka TOP Marka 2019

V rebríčku TOP Marka 2019, najväčšom prieskume značiek v poľských médiách, obsadil OKNOPLAST 5. miesto v kategórii stavebných materiálov a 250. miesto v celkovom poradí. Je to najlepší výsledok medzi výrobcami vertikálnych okien.
Rebríček TOP Marka 2019, ktorý je založený na ukazovateli sily značky v médiách, je realizovaný spoločnosťou PRESS-SERVICE Monitoring Mediów v spolupráci s mesačníkom PRESS. Dvanásta edícia prieskumu zahrnula až 500 značiek z 50 odvetví. Analyzovali sa materiály z tlače, internetu a sociálnych médií publikované od 1. júla 2018 do 30. júna 2019. Na hodnotenie informácií sa použil predovšetkým ukazovateľ impact, teda odhadovaný dosah informácií o značke. OKNOPLAST obsadil vysokú 5. pozíciu v kategórii stavebných materiálov a 250. miesto v celkovom poradí.
– Sme veľmi hrdí, že sme dosiahli najvyšší výsledok medzi výrobcami vertikálnych okien. – komentuje Magdalena Cedro-Czubaj, riaditeľka marketingu v skupine OKNOPLAST. – Je to pre nás potvrdenie, že zostávame silnou značkou na trhu, ktorá podľa rebríčka má veľký impact, a naše komunikácie majú veľký dosah.
Sila značky OKNOPLAST
Ako uvádza správa, až 49 % publikácií o OKNOPLAST malo názov značky v titulku. Prieskum tiež uvádza, že veľká časť publikácií o podniku sa týka produktov, napr. najnovšieho okna Lunar alebo zimnej akcie. Nemenej významný pre silu značky bol aj fakt, že spoločnosť bola oficiálnym sponzorom Majstrovstiev Poľska v basketbale mužov do 20 rokov a titulárnym partnerom klubu AGH Korona OKNOPLAST, ktorý v tomto turnaji zvíťazil.
Skupina OKNOPLAST tento rok oslavuje 25. výročie svojej činnosti. V priebehu rokov spoločnosť dôsledne realizuje stratégiu, ktorej cieľom je okrem iného budovanie silnej značky. OKNOPLAST je prítomný na 13 európskych trhoch a čoskoro plánuje ďalšiu expanziu. Spoločnosť uviedla na európsky trh viac ako 50 inovatívnych produktov. Medzi nimi je aj okno Lunar, ktoré bolo predstavené v minulom roku.
